Cartell de la 1a Setmana de la Gent Gran
Cartell de la 1a Setmana de la Gent Gran.

1a Setmana de la Gent Gran

Gent gran
A partir de:
Fins a:

Torredembarra celebrarà per primera vegada la Setmana de la Gent Gran amb un ampli porgrama d’activitats que es duran a terme del 30 de setembre al 5 d’octubre. L’organitza l’Ajuntament de Torredembarra, a través de la Regidoria d’Acció Social i Igualtats, amb la col·laboració de diverses entitats locals. Aquesta iniciativa té com a objectiu promoure l’envelliment actiu i fomentar la participació de la població gran en activitats que millorin la seva salut, benestar emocional i social. Durant la setmana, s'oferirà un ampli ventall d’activitats per tal de donar visibilitat a les entitats locals que treballen amb i per a la gent gran.

Dilluns, 30 de setembre

• De 9 a 10 h, a l’Espai Cultural Sala del Mar
    Portes obertes de ioga, a càrrec de l’Associació de Ioga pensionistes de Torredembarra. Cal portar màrfega i roba còmoda.
  • De 10 a 12 h, a Cal Maiam
    Portes obertes del taller de memòria, a càrrec de Càrites Torredembarra.
  • De 17 a 20 h, a la zona de petanca del passeig de la Sort
    Portes obertes de classes de petanca, a càrrec de l’Associació de Petanca de jubilats de Torredembarra.

Dimarts, 1 d’octubre: DIA INTERNACIONAL DE LA GENT GRAN

• A les 9 h, al Pavelló Sant Jordi
    Classe oberta. Inici de les classes de gimnàstica per a la gent gran. Cal portar roba còmoda.
  • De 10 a 12 h
    Ruta guiada pel Nucli antic, a càrrec de Jordi Guasch Gómez del Grup de Dones de Torredembarra. Punt de trobada: plaça de la Vila.
  • A les 12 h, al parc de Federica Montseny (en cas de pluja, a Cal Maiam)
    Lectura del parlament del Dia de la Gent Gran i pica-pica.
  • A les 19 h, a Cal Maiam
    Xerrada: “El benestar emocional i psicològic en la gent gran”, a càrrec de la psicòloga Imma Sagrera.

Dimecres, 2 d’octubre

• De 10 a 11.30 h, a Cal Maiam
    ANUL·LAT. Taller de sals i olis aromàtics, a càrrec de Creu Roja.
    Inscripcions obertes, a la Regidoria d’Acció Social (av. Lluís Companys, 55, 1r. Telèfon 977 131 579). Places limitades.
  • A les 18 h, a la Sala d’actes de la Fundació Pere Badia
    Xerrada: “200 anys de l'hospital Pere Badia. Els orígens”, a càrrec de Josep Bargalló del Centre d’Estudis Sinibald de Mas.

Dijous, 3 d’octubre

• De 10 a 11 h, Espai Cultural Sala del Mar
    Taller de nutrició i hàbits saludables, a càrrec del Grup Motor de Salut Comunitària.

Divendres, 4 d’octubre

• A les 20 h, a Cal Maiam
    Recital de cançons de sempre en clau de felicitat, amb el tenor Josep Aznar.

Dissabte, 5 d’octubre

• A les 9 h
    Caminada pels Muntanyans, amb l’Esplai de la Gent Gran i la Torre Camina.
    Punt de sortida: Llar Municipal de la Gent Gran, carrer de Tarragona, 4. Cal portar roba i calçat còmodes.
  • De 18 a 20 h, a Cal Maiam
    Ball, amb el duet La Chatta.

Durant tota la setmana, la Biblioteca Municipal acollirà el Racó de llibres de la gent gran.