Contenidors al carrer
Contenidors al carrer. Foto: Anna F.

Vaga del personal del servei de recollida d’escombraries

De les 15 h del 28 de març a les 15 h del 2 d’abril

Residus
Data de publicació: 22/03/2024

El personal del servei de recollida d’escombraries de Torredembarra ha convocat una vaga per Setmana Santa: de les 15 h del 28 de març a les 15 h del 2 d’abril. En aquest període de temps i mentre no s’hagin establert els serveis mínims, no hi haurà recollida de contenidors, ni porta a porta de ciutadania ni comercial.

El regidor de Neteja i Residus, Raúl García, ha explicat que l’Ajuntament lamenta aquesta situació i que farà el possible perquè empresa i treballadors arribin a un acord. Amb aquest objectiu, dimecres es va mantenir una reunió a l’Ajuntament amb treballadors i empresa, prèvia a la mediació que va tenir lloc ahir al Departament de Treball.

De moment, però, la vaga continua convocada i, per aquest motiu, l’Ajuntament fa una crida a la població perquè eviti treure les deixalles al carrer.