Foto de recurs d'un mòbil

Obertes les inscripcions per al taller sobre mòbils intel·ligents

Formació
Data de publicació: 09/02/2024

AVÍS: A causa del nombre de persones inscrites, que supera les places disponibles, es durà a terme un sorteig per a poder dur a terme el curs. Aquest sorteig tindrà lloc el 28 de febrer, a les 9 h, al Patronat Antoni Roig.

L'Escola municipal de persones adultes Mar de Lletres oferirà un nou curs per adquirir els coneixements necessaris per utilitzar els mòbils i les seves dificultats. La formació serà d'un total de 30 hores que es distribuiran entre el 19 de març i l'11 de juny d'aquest any 2024. Hi ha 10 places i les classes seran dimarts i dijous d'11.45 a 13.15 h, al Patronat Antoni Roig.

Els participants hauran de fer una preinscripció del 13 al 26 de febrer d'aquest any. El tràmit es podrà fer demanant cita a l'adreça electrònica ensenyament@torredembarra.cat o als telèfons 617 301 416 // 977 640 025, a les extensions 881, 882 i 884. Els 30 € que costa el taller s'hauran de pagar un cop es dugui a terme la matrícula i no durant el període de preinscripció.

L'objectiu del taller és formar persones adultes que tinguin dificultats amb els nous dispositius. Alguns dels temes que es tractaran aniran des d'usos bàsics com encendre els mòbils o desar números a l'agenda de contactes, fins a identificar possibles perills, estafes o pàgines web malicioses.