Obert el procés d'adjudicació dels horts de Cal Dània

Horts
Data de publicació: 27/11/2023

L’Ajuntament atorgarà un total de 22 llicències d’ocupació temporal per al cultiu hortícola i ecològic dels horts de Cal Dània, per una durada de 4 anys prorrogables 1 més. Fins al pròxim 28 de desembre, resta obert el termini de presentació de sol·licituds.

Quins són els requisits per participar-hi?

• Acreditar la condició de jubilat/da, pensionista o la de prejubilació i que no duguin a terme cap activitat remunerada.
  • Ser major de 60 anys si cotitzava dins del règim general de la seguretat social o 55 si ho estava en el règim especial.
  • Tenir residència i estar empadronat/da a Torredembarra amb 5 anys d’antiguitat de forma ininterrompuda en relació a la data de nou atorgament i acceptar les condicions de conreu descrites en el Reglament.
  • No disposar de qualsevol altre terreny de conreu, per qualsevol títol.
  • Cap persona de la mateixa unitat familiar que la sol·licitant pot ser adjudicatària en actiu d’un hort a Cal Dània.
  • No haver-se adjudicat anteriorment, en els darrers 3 anys, una altra parcel·la o hort a un membre de la mateixa unitat familiar.
  • Estar al corrent de pagament amb l’administració sol·licitant i altres administracions públiques.

Es pot obtenir la documentació i informació fins al 19 de desembre.
Ajuntament de Torredembarra. Telèfon 977 64 00 25.
Consulteu les bases aquí.

Horts Cal Dània
Horts de Cal Dània. Foto: Anna F.