Piscina municipal

Nous horaris i usos de la piscina municipal a partir del 12 d’agost

Esports
Data de publicació: 06/08/2024

A partir del 12 d'agost es reorganitzen els horaris i usos de la piscina una vegada finalitzats els cursets de natació d’estiu. Cal tenir present que la Zona Esportiva Municipal de Torredembarra disposa de dues piscines i que al mes de febrer es van iniciar les obres de cobriment de la piscina nova, amb una durada prevista de deu mesos. Com a conseqüència, es va adaptar la piscina vella per satisfer les necessitats de diferents col·lectius.

Usos i horaris:

De dilluns a divendres

• De 7 h a 10 h
    • Nedadors: 6 carrers (3 nedadors per carrer).
  • De 10 h a 14 h
    • Nedadors: 3 carrers (3 nedadors per carrer), únicament per a abonats/nedadors.
    • Campus esportius: 1 carrer (sense sureres) a la piscina gran i la meitat de la piscina petita.
    • Esbarjo: 2 carrers (sense sureres) a la piscina gran i la meitat de la piscina petita per bany lliure.
  • De 14 h a 20.45 h
    • Esbarjo: 3 carrers (sense sureres) a la piscina gran i la piscina petita per bany lliure.

Dissabtes

• Nedadors: 2 carrers (3 nedadors per carrer), únicament per a abonats/nedadors.
  • Esbarjo: 4 carrers (sense sureres) a la piscina gran i la piscina petita per bany lliure.

Diumenges

• Esbarjo: Piscina gran i piscina petita per bany lliure.

Festius

• Esbarjo: Únicament bany lliure a la piscina gran i la piscina petita.