Programació Jove

L’Espai Jove presenta la seva programació per al darrer trimestre

Amb activitats renovades i noves experiències

Joventut
Data de publicació: 18/09/2024

L’Espai Jove de Torredembarra ha donat a conèixer la nova programació per al darrer trimestre del 2024, que inclou activitats renovades i noves experiències. Amb aquesta nova oferta, l'Espai Jove busca oferir un entorn dinàmic i participatiu per al jovent, destacant especialment les novetats per a Halloween i la incorporació d’activitats en 3D.

El regidor de Joventut, Xavier Suàrez, ha destacat l’esforç per crear una programació variada i adaptada als interessos dels i les joves: "Aquesta programació busca oferir activitats que siguin atractives i útils per a tots els joves de Torredembarra. Amb noves experiències en 3D, esdeveniments de Halloween adaptats als gustos actuals, i propostes més tradicionals com el taller de castells o les xerrades amb regidors, volem garantir que tothom trobi alguna cosa que l’interessi. L’Espai Jove és un punt de trobada i participació, on els joves poden implicar-se i desenvolupar les seves habilitats mentre es diverteixen."

Un altre aspecte que ha destacat és la importància de mantenir espais de diàleg i participació juvenil: "La col·laboració amb Ona la Torre i la programació de xerrades amb els regidors locals ens permeten donar veu als joves i apropar-los a la política i la gestió del municipi. Aquestes activitats no només són lúdiques, sinó també formatives."

Novetats destacades

• Experiències en 3D: Aquest trimestre s’introdueixen dues experiències innovadores en 3D. La primera es durà a terme durant la programació de Halloween, amb un joc de terror immersiu. La segona serà una sessió de cinema 3D dins del projecte JOVENIT, que tindrà lloc el 30 de novembre. La pel·lícula es decidirà per votació entre els participants.
  • Nova programació de Halloween: Aquest any, Halloween comptarà amb dues parts diferenciades. La primera part tindrà lloc a l’Espai Jove, amb l’experiència 3D de terror. La segona part, de 21 a 23.45 h, oferirà un Escape Room de Harry Potter a càrrec de Metajuego, i finalitzarà amb la festa de la Castanyada, anomenada "Fot-li castanya", amb el concert del grup local Nameless i una sessió del DJ Albert Caste fins a les 3 h.
  • Xerrades i tallers col·laboratius: L’Espai Jove ha preparat un cicle de xerrades amb regidors locals, tallers de teatre i activitats de participació amb entitats com els Xiquets de Torredembarra. Destaca el Taller de Teatre a càrrec de la Sílvia Mercadé, que tindrà lloc els dies 14 i 21 de desembre.

Programació setmanal d’activitats. Inscripcions gratuïtes

• Dilluns:
    • De 17 a 20 h – Espai d’estudi: jornada per estudiar i fer deures junts.
    • De 18:30 a 20 h – Arts plàstiques: dibuix manga, treballs manuals, grafiti.
  • Dimarts:
    • De 17 a 19 h – Multiesports: sortides, activitats esportives, jocs de lleure.
    • De 18.30 a 20 h – Gestió emocional.
  • Dimecres:
    • De 17 a 18.30 h – Ball urbà.
    • De 18.30 a 20 h – RAP.
  • Dijous:
    • De 17 a 18.30 h – Defensa personal.
    • De 18.30 a 20 h – Altaveu Jove: xerrades, tallers i comunicació.
  • Divendres:
    • De 17 a 20 h – Jocs de lleure.
    • De 17 a 20 h – Autogestió: grup de música, escenificació i cant.
  • Dissabte:
    • De 10 a 12 h – Batuxaranga.
    • De 12 a 13.30 h – Nameless: música brasilera amb introducció d'instruments de vent.

Programació especial de Halloween

• Dijous 31 d’octubre:
    • De 17 a 20 h – Experiència virtual de terror (Espai Jove).
    • De 21 a 23.45 h – Escape Room Harry Potter (a càrrec de l’Associació Metajuego. Espai Jove).

Fot-li Castanya:

• De 00 a 00.45 h – Concert de NAMELESS (grup de música pop-rock).
    • D’1 a 3 h – DJ Albert Caste.

Xerrades, tallers i activitats trimestrals (gratuït)

• Podcast Altaveu Jove: programa trimestral de ràdio a Ona la Torre. Apunteu-vos a fer el programa. Data i hora pendent.
  • Xerrada amb Xavier Suàrez Gutiérrez, regidor de Joventut i Festes: 17 d’octubre, de 18.30 a 20 h.
  • Xerrada amb Angie Muñoz Mejías, regidora de Sostenibilitat, Salubritat i Benestar Animal: 28 de novembre, de 18.30 a 20 h.
  • Cloenda d’activitats: taller de castells i pica-pica amb els Xiquets de Torredembarra, 5 de desembre, de 18 a 20 h.
  • Taller de Teatre: a càrrec de Sílvia Mercadé, dissabte 14 i 21 de desembre, de 10 a 12 h.
  • Cinema 3D – JOVENIT: 30 de novembre, de 21 a 23.45 h (Espai Jove).

Sortides Joves - Zona TRAC

Conveni entre els municipis de Torredembarra, Roda de Berà, Altafulla i Creixell juntament amb el Consell Comarcal del Tarragonès.

• PortAventura Halloween: sortida al parc d’atraccions.
  • Aerojump Tarraco: sortida al Salting.

Altres serveis

• Punt d’Informació Juvenil.
  • Servei d’Acompanyament Formatiu i Laboral: quinzenalment, els dimecres, de 9 h a 13 h, amb cita prèvia.
  • Ordinadors a disposició per a consultes.

Per a més informació i inscripcions a les activitats, podeu contactar amb l’Espai Jove a través del correu pij@torredembarra.cat i el telèfon 616 021 115 o seguir-lo a les xarxes socials @espaijovetorredembarra

Ubicació i horaris d’atenció al públic de l’Espai jove: Carrer de la Capella, 6 baixos, de dilluns a divendres, de 17 a 20 h (temporalment).