Operaris treballant en el parc de Marta Mata
Operaris treballant en el parc de Marta Mata. Foto: Anna F.

La Brigada incorpora dos operaris destinats exclusivament a parcs i jardins

Es treballa en la millora d'aquests espais públics

Parcs i jardins
Data de publicació: 18/10/2023

Recentment, i per una durada de sis mesos, s’han incorporat dos operaris a la Brigada de Serveis destinats exclusivament a la supervisió i adequació dels parcs i jardins públics, així com dels espais de socialització d’animals de companyia del municipi.

Aquests operaris realitzen o encarreguen reparacions, al mateix temps que elaboraran informes de l’actual situació d’aquests espais. El regidor de Serveis i Via Pública, Vale Pino, ha explicat que s’ha creat un grup de treball intern per a la millora dels parcs i jardins municipals. Per aquest motiu, els informes que duran a terme els operaris serviran de punt de partida per elaborar un inventari complet i prendre les decisions oportunes sobre les millores a realitzar.