Servei de dinamitzador de platja
Servei de dinamitzador de platja any 2023. Foto: Anna F.-Aj.Torredembarra

El servei de dinamització esportiva a la platja de la Paella en marxa l’1 de juliol

De dilluns a divendres, de 17 a 21 h

Esports
Data de publicació: 28/06/2024

El servei de dinamització esportiva a la platja de la Paella es torna a posar en marxa el proper dilluns 1 de juliol, i es perllongarà fins al 30 d’agost, en horari de dilluns a divendres, de 17 a 21 h. L'objectiu del servei de l'Ajuntament de Torredembarra a través de la Regidoria d’Esports, és el de facilitar i fomentar la pràctica esportiva a les instal·lacions que ja existeixen en aquesta zona. El servei de dinamitzador esportiu no només facilita l’accés a l’esport, sinó que també crea un ambient social i dinàmic a la platja.

Facilitats i beneficis per als usuaris
Els usuaris i usuàries podran gaudir de material esportiu gratuïtament gràcies a aquest servei. El dinamitzador esportiu s’encarregarà de proporcionar el material necessari per a la pràctica d’esports com el voleibol platja, el futbol platja i el tennis platja. A més, es mantindran les pistes de joc en bones condicions, assegurant una experiència esportiva òptima per a tothom.

Ampliació de la Zona Esportiva
Cal recordar que aquest any, la zona esportiva de la platja de la Paella s'ha ampliat, augmentant el nombre de pistes disponibles.

Coordinació i Gestió dels Espais
Una de les tasques clau del dinamitzador esportiu serà coordinar l’ús de les pistes, mantenint un ordre de torns per garantir que tots els participants tinguin l’oportunitat de gaudir de les instal·lacions. Aquesta gestió eficient permetrà una major fluïdesa en les activitats i una millor organització dels espais esportius.