Imatge infants

El 4 de juny s’obren les inscripcions al Casal d’Estiu Municipal

Infants
Data de publicació: 29/05/2024

El 4 de juny s’obren les inscripcions per a una nova edició del Casal d’Estiu Municipal que organitza l’Ajuntament de Torredembarra, a través de la Regidoria de Joventut i Infància. Amb el títol de «Gaia i els viatges en el temps», es durà a terme de l’1 de juliol al 2 d’agost, a l’Escola Molí de Vent, per a nens i nenes d’I3 a 6è. L’horari del casal serà de 9 a 13 h, amb possibilitat de servei d’acollida de 8 a 9 h i de 13 a 14 h. Les inscripcions es poden realitzar telemàticament al web https://viulleure.playoffinformatica.com/actividad/34/Casal-d-estiu-Torredembarra-24/ Tindran prioritat els infants empadronats al municipi.

Preus dels serveis

• 45 € per setmana.

• 31,50 € per setmana. A partir del segon germà, famílies monoparentals. famílies nombroses, persones incloses en la renda garantida de ciutadania (RGC), famílies en què tots els membres de la unitat familiar es trobin en situació d’atur, participants (menors) amb capacitats diverses que tinguin reconeguda aquesta condició. D’acord amb el nombre de membres.

• 22,50 € per setmana. Per a famílies derivades de Serveis Socials i famílies amb necessitats educatives i suport educatiu.

• El preu setmanal d’acollida és de 10 € per setmana i 5 € els esporàdics.