Tapes servides en una terrassa del pg. Marítim
Tapes servides en una terrassa del pg. Marítim. Foto: Anna F.

Crida als establiments de restauració per participar al 1r Festival Gastronòmic

Gastronomia
Data de publicació: 04/03/2024

La primera edició del Festival Gastronòmic és la nova activitat que estrenarà Torredembarra el pròxim 18 de maig, organitzada per l’Ajuntament a través de la Regidoria de Turisme i Comerç. Es tracta d’un esdeveniment obert a tots els establiments de restauració del municipi amb l’objectiu de promocionar les seves especialitats culinàries. Per aquest motiu, s’ha obert un termini perquè els establiments mostrin el seu interès a participar-hi.

Dades organitzatives

• El 1r Festival Gastronòmic de Torredembarra tindrà lloc el 18 de maig, al passeig de Rafael Campalans (davant de l’Oficina de Turisme), de 18 a 01 h.
  • Cada restaurant o bar participant oferirà una tapa que tindrà un preu de venda d'entre 3 i 6 €.

Condicions per participar-hi

• La participació no tindrà cap cost per als establiments participants.
  • L’Ajuntament propocionarà a cada participant un estand de 3x3m rotulat amb el nom de l'establiment (es facilitarà un màxim de 20 estands).
  • Cada establiment s'haurà d'encarregar de portar el personal i els estris necessaris (fogons, microones, menatge, vaixella...) per cuinar, servir i cobrar la tapa.
  • Les begudes es vendran en els estands de les bodegues participants (els/les restauradors/es únicament serviran la tapa).
  • L’Ajuntament s'encarregarà de l'organització i dinamització de l'acte (difusió, promoció i activitats complementàries).

Com participar-hi

Fins al 4 d'abril, cal aportar la següent informació:
Nom de la tapa, ingredients i al·lèrgens.
Presencialment: Oficina de Turisme (pg. Rafael Campalans, 10). De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
Per correu electrònic: turisme@torredembarra.cat