Visita guiada pel Sender Blau del 13 d'agost
Visita guiada pel Sender Blau del 13 d'agost. Foto: Anna F.

Bona acollida a les visites guiades d’educació ambiental pel Sender Blau

Natura
Data de publicació: 26/09/2024

Aquest estiu, el Sender Blau ha estat el protagonista de tres visites guiades gratuïtes organitzades per l’Ajuntament de Torredembarra, a través de la Regidoria de Sostenibilitat. Amb un total de 52 participants al llarg de les sortides realitzades els dies 13 i 27 d’agost i 10 de setembre, les activitats s’han dut a terme en grups reduïts per assegurar el seu bon desenvolupament i garantir una millor experiència per als assistents, optimitzant la interacció i l’aprenentatge.

El Sender Blau és un recorregut que compta amb el Segell de Qualitat de l’Associació d’Educació Ambiental i del Consumidor (ADEAC) perquè és un espai que combina la conservació ambiental amb l'educació sobre el patrimoni natural.

Procedències diverses

Els assistents han estat tant residents de Torredembarra com visitants de segona residència, amb procedències diverses, incloent localitats com Saragossa, Lleida, Tarragona, València i Reus, així com municipis propers com Altafulla i Coma-Ruga.

Compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)

Les visites formen part del compromís municipal amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), especialment l’ODS 3: Salut i Benestar, que promou la creació d’entorns saludables i el contacte amb la natura.

La regidora de Sostenibilitat, Angie Muñoz, ha valorat positivament l’acollida de les visites:
"Apostar per grups reduïts ens ha permès oferir una experiència de qualitat als participants, facilitant l’aprenentatge i la sensibilització envers la natura. Ja estem planificant noves visites per a l'any vinent, donada la bona resposta obtinguda."

La Regidoria continuarà impulsant activitats destinades a la protecció del medi ambient i la sensibilització ciutadana sobre la importància de conservar els espais naturals de Torredembarra.