Agenda jove

Agenda Jove d’estiu: diversió, esport, cultura i salut

Inscripcions obertes a l’Espai Jove

Joventut
Data de publicació: 17/05/2024

Diversió, esport, cultura i salut són els principals ingredients del programa Agenda Jove d’estiu que presenta l’Ajuntament de Torredembarra, a través de la Regidoria de Joventut. Les activitats que s’han preparat responen a les demandes dels jovent que habitualment participa en la programació de l’Espai Jove durant el curs escolar.

El regidor de Joventut, Xavier Suàrez, ha explicat que en aquesta programació, destaca el projecte musical i el grup de batucada, que oferiran actuacions. També ha comentat que s'ha prioritzat l'acompanyament en salut emocional i l'activitat de multiesports, on els adolescents podran gaudir de sortides a la platja, a la muntanya o a la piscina municipal, entre altres activitats.

Activitats a l’Espai Jove juny i juliol

A partir de 12 anys. Places limitades. Inscripcions gratuïtes.

• Dimarts
    18 - 20 h Sortides i activitats d'estiu (entre d'altres: piscina, platja, esports...)
  • Dijous
    18 - 20 h Gestió emocional
    Parla amb nosaltres d'allò que t'angoixa amb la nostra referent de salut emocional. Cal cita prèvia.
  • Divendres
    17 - 20 h Grup musical dirigit
    Per a joves amb inquietuds musicals que vulguin o tinguin un projecte personal o amb grup.
  • Dissabte
    10 - 12 h Batucada/xaranga
    Vols divertir-te i aprendre a tocar un instrument? Nosaltres en tenim un per a tu. A més, si tens instrument de vent a casa i vols formar part del nostre grup t'esperem!

Primera Trobada Jove

El pròxim 1 de juny tindrà lloc la Trobada Jove en col·laboració amb FeelFree Escola de Balls Urbans, els Nois de la Torre i l'Associació FotoAmigo. Aquesta trobada, que tindrà lloc a la plaça de Mossèn Joaquim Boronat, de 17 a 21 h, inclourà inflables i un concurs fotogràfic amb inscripcions obertes, a partir de les 17 h. Durant la trobada, es podrà gaudir d'actuacions de ball, musicals de batucada i del grup “Nameless” de l’Espai Jove.

Festa Jove d’Estiu

El 2 d’agost, a partir de les 24 h, a la carpa de Cal Bofill, hi haurà una festa nocturna per als més grans, amb concert i molta diversió.

Sortides joves – Zona TRAC

Dins el conveni de joventut TRAC (que inclou els municipis de Roda de Berà, Altafulla i Creixell, conjuntament amb el Consell Comarcal del Tarragonès), s'han programat dues sortides:

• Novetat: Rialp 26 i 27 de juny: ràfting, canoes, parc acrobàtic CIMS aventura i circuit infla park.
  • Caribe Park juliol (dia a determinar): Sortida al parc aquàtic Caribe Park de Port Aventura.

Altres serveis

Punt d’informació juvenil

De 9 a 13 h, de dilluns a divendres, a l'Espai Jove

Servei d’acompanyament formatiu i laboral

Quinzenalment, els dimecres, de 9 a 13 h, a l'Espai Jove amb cita prèvia.

Ordinadors

Disposem de cinc ordinadors destinats als i les joves per a consultes.

Xerrada sobre mobilitat internacional

Vols tenir experiència laboral internacional?
Introducció a les oportunitats de mobilitat internacional.
Dimecres 10 de juliol. Hora: 12 -12.45 h
Instagram Live @espaijovetorredembarra

Inscripcions obertes

Totes les activitats tenen places limitades i són gratuïtes, excepte les sortides de la Zona TRAC. Per a més informació i formalitzar les inscripcions: 616 021 115 // pij@torredembarra.cat // C/ Capella, 6 baixos, de dilluns a divendres, de 9 a 13 h.