Imatge de la Fira d'Indians del 2023
Imatge de la Fira d'Indians del 2023. Foto: Anna F.

XIII Fira d'Indians

Fira
A partir de:
A les 12 h
Fins a:
Nucli antic

El Nucli antic de Torredembarra es convertirà en un viatge al passat amb la celebració de la XIII Fira d'Indians durant els pròxims dies 21 i 22 de setembre. Aquest esdeveniment, que ja s'ha consolidat com una de les fites més destacades del calendari cultural i turístic de la vila, ofereix un ampli ventall d'activitats que rememoren la relació històrica de Torredembarra amb els "Indians", aquelles persones que van emigrar a Amèrica i després varen retornar a les seves localitats d’origen, alguns d’ells després d’haver fet fortuna.

La Fira inclourà visites guiades, xerrades, tast de vi i xocolata, havaneres, rumba, dj, parades d'artesania, oficis antics, jocs infantils... L'acte inaugural es farà el dissabte, 21 de setembre, a les 12 h al Pati del Castell, seguit d'una degustació de cafè cubà. L’organització va a càrrec de l’Ajuntament, a través de la Regidoria de Turisme.

La regidora de Turisme, Jovita Baltasar, ha destacat que "aquesta Fira és una oportunitat única per conèixer una part molt important de la nostra història, alhora que dinamitzem el nostre municipi amb activitats per a tots els públics. Volem que la Fira d'Indians continuï creixent i esdevingui un referent a nivell cultural i turístic al nostre territori".