Imatge d'una de les fotografies de l'exposició 'Dona'm una càmera i et capturo un moment'.

Exposició ‘Dona’m una càmera i et capturo el moment’

Exposicions
Festa Major
A partir de:
A les 9 h
Fins a:
Sala Lluís d'Icart

Del 26 d’agost al 18 de setembre, a la Sala Lluís d’Icart ,hi haurà l'exposició Dona’m una càmera i et capturo un moment’, de 9 a 17 h. La inauguració es durà a terme el 27 d’agost, a les 19 h

L’exposició estarà dividia en dues parts: paisatges del món i knolling. El knolling és una tendència dins la fotografia digital que es caracteritza per capturar objectes meticulosament ordenats. Les fotografies seran dels socis de l’entitat que va néixer fa gairebé 7 anys al municipi. De fet, l’associació també ha fet diverses exposicions al Catllar i Tarragona.

L’esdeveniment forma part del programa de Festa Major i l’ha organitzat l’Associació Fotoamigo i l’Ajuntament, a través de la Regidoria de Cultura.