Torna la Caminada popular del Pont del Diable a Torredembarra

Esports
Data de publicació: 12/12/2023

Serà el 21 de gener i les inscripcions ja estan obertes

Recuperem la Caminada popular del Pont del Diable a Torredembarra. Serà el pròxim 21 de gener i les inscripcions ja estan obertes fins al 12 de gener amb un límit de 300 participants. L’organització va a càrrec de l’Ajuntament de Torredembarra, amb la direcció tècnica del Club Excursionisme Torredembarra.

La regidora d’Esport, Activitat Física i Salut, Berta Castells, ha explicat que la caminada era una iniciativa molt interessat a recuperar ja que mobilitza un gran nombre de persones de totes les edats i nivells i fomenta l’activitat física en un ambient familiar, aportant sentiment de comunitat i benestar que cal posar en valor.

A qui va dirigida?

És una caminada popular dirigida a tots els públics que estiguin acostumats a caminar. Els menors de 16 anys han d’anar acompanyats dels pares o tutors.

Recorregut

La caminada té un recorregut total de 20 km i un desnivell acumulat de 835 m. Els participants sortiran en autobús a les 8.15 h, des de l’aparcament de la Zona Esportiva Municipal i la caminada cap a Torredembarra començarà al Pont del Diable, a les 9 h. El final de la caminada serà al Pavelló Municipal dels Caus, on es durà a terme un dinar popular.

Com es poden fer les inscripcions?

Les inscripcions, amb el reglament i tota la informació, estan obertes en línia en el següent enllaç: https://ow.ly/2XB450QhPBv El preu és de 15 € i inclou autobús, avituallaments, samarreta, dinar popular i assegurança.

Cartell de la Caminada popular
Cartell de la Caminada popular