Imatge d'arxiu de l'Escola de Famílies del 2023
Imatge d'arxiu de l'Escola de Famílies del 2023. Foto: Anna F.

Nova edició de l’Escola de Famílies

És una iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn

Educació
Data de publicació: 01/02/2024

Nova edició de l’Escola de Famílies de Torredembarra, iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn, que té com a objectiu orientar i acompanyar les famílies en el camí de la criança dels seus infants, facilitant un espai de reflexió on es treballin conjuntament els dubtes i inquietuds a l’entorn de l’educació dels infants.

L’Escola de Famílies programa tallers gratuïts presencials de 75 minuts que es duen a terme en els centres educatius de la Torre i estan oberts a totes les famílies, siguin del centre educatiu que siguin. Aquests tallers van a càrrec de professionals de la medicina, infermeria, fisioteràpia, psicologia i nutrició de l’ABS Torredembarra.

Aquest és el programa:

19 de febrer, a les 17 h, a l’Escola Antoni Roig: Desmuntant mites sobre l’esquena.

20 de març, a les 17 h, a l’Institut Torredembarra: Primers auxilis.

18 d’abril, a les 17 h, a l’Escola l’Antina: Promoure el bon descans.

23 de maig, a les 17 h, a l’Escola Molí de Vent: Esmorzars i berenars saludables.

Inscripcions a: pee@torredembarra.cat

El Pla Educatiu d’Entorn de Torredembarra és un projecte de l’Ajuntament de Torredembarra, a través de la Regidoria d’Educació, i de la Generalitat de Catalunya. L’Escola de Famílies compta amb l’impuls de les AMPES i AFES de tots els centres educatius del municipi i de la Comissió de Salut Comunitària de l’ABS de Torredembarra.