L'alcalde i el conseller, durant la visita a la Comissaria dels Mossos d'Esquadra. Foto: Anna F.

Entra en funcionament la Comissaria dels Mossos d’Esquadra

El conseller d’Interior ha visitat les instal·lacions, acompanyat de l’alcalde

Seguretat
Data de publicació: 05/04/2024

La Comissaria de districte dels Mossos d’Esquadra a Torredembarra ha entrat en funcionament aquest 4 d’abril i ha rebut la visita del conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, aquest divendres, acompanyat de l’alcalde, Eduard Rovira; el delegat del Govern a Tarragona, Àngel Xifré; la regidora de Seguretat Ciutadana, M. Carmen Martín, i altres càrrecs institucionals i policials.

L’alcalde, Eduard Rovira, ha expressat la seva satisfacció per poder comptar amb aquest servei llargament reivindicat, que permetrà descarregar la Policia Local de tasques de seguretat ciutadana que no li són pròpies. De fet, fins al moment, el 76 % de les actuacions policials a Torredembarra anaven a càrrec de la Policia Local respecte al 24 % dels MMEE.

Per la seva part, el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, ha ressaltat que aquesta comissaria era molt necessària per al territori, tot recordant que dona servei a nou municipis del Baix Gaià. Ara s’ha posat en marxa amb una cinquantena d’efectius que s’anirà incrementant progressivament en els propers anys, igual que a tot Catalunya.

La nova comissaria ha comportat una inversió de 5,7 milions d’euros i l’element interior que més destacat és la fusta, per donar més calidesa i confortabilitat.